Hopp over navigasjon
         
Mobile site

Hits

Found 1 items


Cover photo
""
Sign in to give your star rating
Published:
2016 . - Book . - 242 s.
Norwegian, Nynorsk
Information:
Hvorfor er det så vanskelig å endre undervisningsmønster i tråd med ønsker fra skiftende politiske myndigheter og skiftende teoriparadigmer? I denne boken retter forfatterne søkelyset mot kompleksiteten i lærerrollen og i undervisning, og viser at denne kompleksiteten kan bidra til at teknologien brukes mindre enn forventet. Forfatterne trekker frem og vektlegger de nye mulighetene teknologien kan gi undervisningen, og tar opp spørsmål som blant annet: hvorfor blir ikke teknologi brukt til pedagogiske formål i klasserommet i den grad myndighetene ønsker? Hvordan påvirker teknologi kommunikasjonen og relasjonen mellom lærere og elever? Hvilke etiske utfordringer står lærere overfor i det teknologitette klasserommet? Omtalen er utarbeidet av BS.
Item location:
371.33 D
Borrow       Add to selection list

(beta)Be the first to write a review
Always display this tab

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Always display this tab
  • Suggest this item to somebody: Den Digitale lærergenerasjonen
  • Share on Facebook
  • Show Facebook's Like button
  • Tweet
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Your suggestions
  • Display alternatives
Use this URL to reference this search on a webpage: